Hur påverkas miljön av din outfit?

Okej, people! Jag ska vara borta och mycket upptagen. Typ.

Så jag tänkte att vi skulle köra en liten kampanj under tiden jag är borta. "Hur påverkar min outfit miljön?" har jag döpt den till.

Här är min outfit:


Leggins Cubus (tag tre betala för två. Grymt dåligt av mig att gå på den fällan. Men jag använder iofs bara leggins och strumpbyxor)
Linne Cubus (Ett linne, vanligt. Dock köpte jag det när jag ändå var inne i stan så att jag slösade i alla fall inte på onödiga transporter)
Stickad tröja, meine mammas garderob (den är från det glada åttiotalet och den är som en gratis 2nd hand tröja. Jag tycker att det är bra för miljön att återanvända kläder som redan finns och redan har producerats. Inte uppmana till att öka produktionen)


Skicka in era outfits med era tankar hur de påverkar miljön till [email protected], eller varför inte publicera dem på er egen blogg och länka det inlägget i en kommentar så att jag säkert inte missar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0