Hur tänker du?

På tisdag ska vi ha fest för att det är åttio dagar kvar till studenten. Om vi väljer att se de positiva delarna (och det gör vi ju självklart) så ska det bli awesome att få gymnasiebetyg och möjlighet att plugga på universitetet. Jag gillar mina klasskompisar och andra som går i samma årskurs, så det ska bli kul!

Men, jag är ju inte mer en klädgalen tonåring. VAD SKA MAN HA PÅ SIG???? Jo, då har jag funderat. Vad är miljövänligt? Att jag använder en klänning som jag redan har. Men den har jag använt så de andra har sett (GOSH vad ytlig jag låter nu asså)...Jag tänker vidare...Man kan ju ha nya och annorlunda accessoarer, typ strumpbyxor och liknande. Hmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0