Presenter

Godmorgon!

Eller godnatt. Jag har feber så jag har sovit nästan hela dagen, så jag var hungrig och tvungen att äta mat nu. Men ska gå och lägga mig snart.

Dessutom har jag rensat lite i mina förråd idag. Sånt som måste göras. Enligt mig i alla fall. Jag tänker skänka bort grejer jag inte vill ha till sådana som vill ha det. I det här fallet min mamma som snart fyller år. Det känns lite som att slå ihjäl ett antal flugor i en smäll.

Fluga 1: jag hade annars inte hunnit använda produkterna=slänga dem oanvända
Fluga 2: Jag hade behövt  köpa (ny) födelsedagspresent åt mamma=haka på konsumtionshetsen
Fluga 3: nu kan jag inspirera andra att rensa ur och ge bort grejer

(funkar trean eller?)

Kommentarer
Postat av: Em

Jag är duktig på det där när det gäller kläder och skor, men köksgrejer och sånt slänger jag.. Det borde man ju också ge bort eller till och med sälja.



Sv: Hahaha! Det är VÄLDIGT vanligt att både norrmän och svenskar får sig ett gott skratt när det gäller bärsj och bärs. Samma med ordet "pula" (som på norska betyder <ursäkta ordvalet> knulla)

2010-01-31 @ 08:59:15
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Nanna

Va´duktig du är som jobbar fast du har feber..glöm inte att vila mellan varven !! :)

2010-01-31 @ 11:50:20
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: ansepanse

om jag har saker som är hela så ger jag bort dem till en second-handbutik

2010-01-31 @ 18:54:50
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0