say what???

Mina föräldrar som jag är och besöker har den dåliga smaken att lämna mig ensam hemma (jag är ledig from da school) för att jobba och annat tramsigt. Men, de har den goda smaken att prenumerera på tidningar jag gillar men inte råd att köpa (iForm, lokaltidningen, SvD, Land). Så jag och de har umgåtts idag.

I Land läste jag att enligt en undersökning delar av värmland deltagit i så är 80% av det vi slänger i soppåsen återvinningsbart. ÅTTIO PROCENT!!!!!!

Jag tror inte att detta är unikt för Värmland. Hur gör ni hemma hos er?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi försöker med sopsortering...men det går inte sådär superbra. Vi får ta nya tag och försöka igen!

2010-03-11 @ 21:16:30
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0