Naturfreak=miljövän?

Missförstå mig rätt nu, jag respekterar din kamp och tycker det är jätte strongt gjort av dig. Men var drar du din gräns? Jag menar, det abolut miljövänligaste hade ju varit om du levt i en hydda i skogen och käkade nötter?
Som sagt, ta det inte som kritik!! Bara en fråga! :)
Jag älskar Kritik. Så länge den är konstruktiv. Från Diana

Min kamp för naturen och klimatförändringar och sånt ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Medan vissa kanske tror att om man vill vara miljövänlig så måste man bo i en hydda i skogen och äta svamp, bär och granbarr (jag kan inte äta nötter då det fastnar i allt metallskrot jag har i käften) så tror inte jag det. Jag tror att det är helt möjligt och genomförbart att leva nästan som vi gör nu och ändå vara miljövänlig. Jag hoppas att vi hittar ett sätt där människan som art trivs och mamma natur kan leva också.



Är detta flummigt? Eller begripligt? Jag försökte vara tydlig, men det är sent, jag har pluggat och det är skolstress, såatteja...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tkr det är begripligt. =)

2010-04-13 @ 14:04:27
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Viktoriae personligt - Min väg till en sundare livsstil!

Tjena! Tack för dina kommentarer! Gällande om jag kommer att skriva om stress så tror jag inte det eftersom det inte är en del av mitt liv nu, men tack så mycket för bokförslagen =)



Bra skrivet och absolut helt förståligt!

2010-04-13 @ 17:00:50
URL: http://viktoriaepersonligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0