Naturflickan

Hej! Det är jag som är naturflickan. Jag har bloggat under andra alias tidigare men känner ett behov av att bli en mer naturälskande blogg. En blogg om och med miljö, och det är det jag kommer att ge er här. Jag kommer att berätta om mina egna miljöerfarenheter här. Jag kommer också att delge er nyheter om miljön som jag hittar i nätet eller i tidningar. Jag har gått en kurs på Studiefrämjandet om miljön, i övrigt har jag ingen utbildning i det här området. Jag har bara mig själv och min vilja att bli mer miljövänlig.

Kommentarer
Postat av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Hmm.. detta är möjligtvis inte "dramaqueen"? :) kram

2010-02-17 @ 14:09:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0